VEEL GESTELDE VRAGEN

Hoe stuur ik mijn bestelling terug en wat zijn de kosten?


Een bestelling kan terug gestuurd worden binnen de 10 werkdagen. De retourkosten zijn voor de rekening van de consument. Er dient voldaan te worden aan :

- de kleding/producten zijn ongewassen, ongedragen/ongebruikt en niet beschadigd;

- de originele labels dienen bevestigd te zijn aan de kledij;

- de items stuur je terug in de originele verpakking.

Items die niet voldoen aan de retourvoorwaarden zoals vermeld in onze algemene voorwaarden, kunnen niet aanvaard worden voor terugbetaling.

We zijn niet verantwoordelijk voor een retourzending, vraag daarom altijd je track en trace code aan Bpost.

Vermeld steeds je ordernummer en rekeningnummer zodat wij weten op welke rekening we het bedrag mogen terug storten.

Ons retouradres: illemise tav Ilke Cauberghs, Groenhoef 38 te 3270 Scherpenheuvel




Help, mijn gewenste item is niet op voorraad!


Het is altijd onzeker om te weten of een item nog binnen komt. Wil je hier graag meer informatie over, neem dan contact met ons op.



Het artikel dat je hebt ontvangen, is verkeerd geleverd of beschadigd.


Heb je een ander artikel ontvangen dan hetgene je hebt besteld, of is je artikel beschadigd? Neem dan onmiddellijk contact met ons op via mail (ilke@illemise.be) en vermeld je ordernummer en het artikel. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Kunnen we het artikel ruilen, zullen we je een nieuw artikel toesturen. Is het artikel niet meer op voorraad, zorgen we dat je het terug betaald krijgt.